Like

vineri, 1 august 2014

Kitty, Maya - 4 (intaia noapte)

" Mi se pare mie sau cineva imi sopteste ceva? "
"  ... ?! "
" Kitty ... Kitty ... 
A ! 
Kitty ! 

Asa ma cheama pe mine !
Nu deschid inca ochii  . 
Lasa-i sa ma si mangaie putin. 
Doar imi place mangaierea. Si sa fiu alintata la maxim. 
Imi place sa mi se ceara de multe ori cate ceva pana sa raspund. Sau nu. Poate da...
Hai , sa deschid ochii , sa le fac pe plac, doar sunt parintii mei ... Si-mi plac ."

Inca de la inceput mi-au respectat somnul si au incercat pe cat de mult posibil sa se comporte "ca la carte".
Abia dupa ce am deschis ochii au inceput sa ma magaie , sa ma mangaie , sa ma mangaie .
M-au plimbat prin toata casa , m-au lasat sa privesc de la diferite inaltimi , sa ating diverse suprafete ... dar numai ce doreau ei. Si eu eram curioasa sa simt , sa observ , insa in alta ordine.

" Nu-i nimic , am rabdare . Observ ca nu mai exista alta pisi-pisi sau cu-tu cu-tu .
Voi face dupa bunul meu plac , mai incolo , la noapte ..."

Am facut cunostinta cu bolul de mancare , de apa , cu litiera , cu spatiul de joaca. Am incercat sa memorez locurile indicate. Pe cat posibil ! Fiecare din acestea erau amenajate in alte spatii . 
M-au lasat in cele din urma din brate.Ca sa-mi aleg eu ce am de facut.

"Pai , intai sa vedem ce avem de mancare ...
 Lapte . I-a sa vedem ... Putin ... 
Altceva ?! 
Branzica ... Putin ... Altceva ?! 
Lapte ... 
Stai ! am mai vazut lapte ... 
Mi-ajunge . 
Ma duc sa exploreeeez !!!"

Am facut cunostinta cu jucariile . Cu jucariile mele . Tuneluri din carton , un centru de joaca , snurul de chei  bilute .Cel mai mult mi-au placut degetele . Degetele care se tot ascundeau . Apareau . Dispareau . Adica ma indemnau sa vanez .

" Aaatacaati !"
Se plangeau dupa aceea si V si D ca le-am facut semne pe maini. Pai, de ce mi-au pus la dispozitie degetele lor? 


  
Si iar mancare - laptic / branzica - jucarii.
Si mingiuta. Si centrul de joaca.
Sesiune foto.
Sesiune video.
Litiera (nu am avut nici un fel de problema de a folosi-o).
(PS- silicat-ul  este creat de asa natura ca ne indeamna sa facem acolo unde este el asternut !).
Mingiuta.
Degetele.
Degetele.
 "Mi-e somn ..."

Mi-am  dorit sa dorm in pat , asa cum mi-au aranjat anterior pernita. Insa V , temandu-se sa nu ma striveasca noaptea prin somn a amenajat in alta parte patutul , paturica si pernita . La un nivel inferior.
S-a stins lumina. Ne-am culcusit pentru somn.
...
D a adornit repede.
V nu prea.
Eu deloc.
Abia asteptam sa atipeasca ei si , cu micile mele puteri sa plec sa explorez.
Astept.
Astept. 
Am facut un pas mic , mic si ... pas mic a ramas.
V s-a trezit.
M-a asezat la loc.
A adormit.
Am plecat ....
Da' de unde !
M-a asezat la loc.
Si tot asa ...

" Cred ca nu stie de ce sunt capabila !
Cata rabdare am  pana imi duc la bun sfarsit planul ! 
In fond si la urma urmei imi aleg singura unde sa dorm !
Unde am chef !  "

Liniste .
V si D chiar dorm.
Am excaladat , am urcat in pat , m-am instalat pe perna lui D si ....
Si iar lanterna , asezat , rabatat , somn obligatoriu.
Cred sa s-a repetat de cateva ori scena asta.
Intr-un sfarsit am adormit.
Si langa D ...
Si langa V ...
Prima noapte acasa  .
Maine  , JOACAAAA !!!!











Fii pozitiv !
Alege viata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu