Like

sâmbătă, 9 august 2014

Kitty, Maya - 6 (prima zi singura)

Dimineata!
Mi-am intins ghetutele !
Si cele din fata si cele din spate.
Un mare cascat ...
M-am uitat imprejur .
V si D misunau prin casa.
Deja.

" Cum ?!
La ce ora este trezirea ?
Este tot 6.30 am , ca si ieri ...
Trebuie sa fiu mai vigilenta ..."

Am coborat din patut. Patut ce a fost amenajat chiar in pat cu V si D. La capul lui V. Va dati seama ... cum a dormit V ... Cu picioarele pe afara ... Nu mai incapea . Cred ca s-a cam chinuit sa doarma.
Eu in schimb am avut un somn regesc. Cu "roatele" in sus , ca de obicei ( asa rade de mine D, cu roatele ...) .
Asa imi place mie sa dorm. Imi arat burtica , caci ma simt in siguranta si nu-mi este frica de nimic . Din cate am observat si lor le place burtica mea .

In scurt timp D dispare. Dupa o usa ... Acea usa ...
Insa , va rog ! Nu inainte de a ma pupa , mangaia si-mi spune :
"Pa Kitty ! Ne vedem diseara !

" ?! "

Ca si cum nu se intamplase nimic special (pentru altii , poate - pentru mine ... ?! ) , V a inceput sa aseze totul prin casa . Ma uitam curioasa si total nedumerita .

"De ce sa asezam totul cand lucrurile tre' sa stea de-a valma ?"

Ce sa mai zic cand a inceput sa pieptane covorul !
Mi-am tot plimbat stanga-dreapta capusorul ... ca sa prind miscarea ...
Sus - jos ; stanga-dreapta ...

"Oooo !
Ce-mi place cand piaptana covorul !
Vreau si eu sa fac la fel !
...
Urraaa !
Pieptan si eu covorul !
Cu gherutele !
Ce-mi placeeee!"


V a ras de mine. Si mi-a adus un fel de covor ...?! Mult mai ingust , mai mic ...
M-a indemnat sa fac la fel , insa pe el .
Am incercat .

"Imi place !!!
Imi place sa pieptan !!!
Cu gherutele ...
Imi place sa-mi ascut gherutele pe chestia asta !!!
De fapt !?
...
Si eu care pusesem ochii pe canapea , pe fotolii ..."


Si parca totul s-a cam precipitat ...
V ma pupa , ma mangaie si-mi spune :
"Pa Kitty ! Ne vedem diseara !"

Si a disparut si ea. Dupa aceeasi usa.
Scamatorie ?
M-am dus sa miros .
Ce putea sa le faca usa aia? Si lui D si lui V?
...
De fapt ramasesem singura.
Singura acasa.
...
Liniste.
...
Mi-era urat .

" Miaaaau !
Miaaaau !
Miaaaau ! "


din tot sufletul.
Imi doream atentie ! De la cineva ! Imediat !

"Kitty ! ce-i mama ?"
Uitasem .
Uitasem de asistenta personala .
De Buni'.
Buna mea Buni' ...
La care am detectat eu ceva ...
Ceva probleme cardio.
I-am verificat , asa dintr-o privire starea.
Era OK.
Nu era necesara terapie imediata .
Si atunci , fiindu-mi asistenta personala era necesar sa-i fac fisa postului.

" Miu ! Miu !" - adica mi-e foame , vreau ceva ...
" Miu ! Miu !"


Buni' intelegand deschide usa mare , alba ...
Mirosuri se revarsa ...
Care de care mai ...
Sau mai ...
Prepara ceva ... Amesteca ... Imi aduce ...
Laptic ... branzica ...
Buuuun !
Mi-a placut laptele si branzica.
O bucata de vreme. Vreo luna.
Dupa care nu.
Nu-l mai puteam digera si l-am refuzat.

Deci!
Deci dupa mancare , mi-am dorit joaca. Dar , oare asistenta mea putea sa se joace cu mine?
Verific agilitatea.
Zbughesc .
Ma intorc.
La dreapta . Rasucit.
Nu ... nu m-am putut juca cu ea ...
Nu vreau sa o obosesc .

Asa ca:
" 1. Am de stampilat totul : sifonierul , usile, tocurile , scaunele, picioarele de la masa ...
2. Numar usile . Pozitia corecta este deschis. Asa cum sunt ele acum. Mai putin ACEEA. Usile de la camere ASA trebuie sa ramana . D-e-s-c-h-i-s-e . Punct.
3. Sa vedem... Avem obiecte de valoare pe masa ? Pe ceva ?. Le-as cam inmulti ... Adica din una mare as face mai multe mici ...Nu . Nu exista ...
4. Flori ceva ? Iarba ? Ceva de rontait ? Ar fi cam dificil cu florile ... Mai ales crini , muscate ... Sunt otravitoare pentru mine ... Si nu-mi dau seama decat dupa ce le gust ... dar nu sunt... OK ...

Si cand incolo, cand incoace nici nu stiu cum a trecut timpul. Buni' deja obosise ... Si mie mi-a fost greu ... Hop pe masa ! Hop jos de pe masa ! Hop pe comoda ! Hop pe TV ! Hopa jos !

" Parca mi-e greu capul !
Si ghetutele sunt grele ...
Ma duc la Buni' sa ma culcusesc...
Linisteeee...
Relaxareeee ...
Somn ...."

Fii pozitiv !
Alege viata !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu