Like

joi, 7 august 2014

Kitty, Maya - 5

Cred sa se facuse de 6.00 am.
V si D inca dormeau .
Ultimul somn l-am avut langa V. Pe pernita mea portocalie. Atat de mare pentru mine.
Fara sa stie mi-am frecat obrajii de fata lor , asa usor , sa nu-i trezesc . Adica i-am stampilat . Oamenii astia au ramas pe veci "ai mei". Orice alta pisi sau alt cutu-cutu aveau sa stie acest lucru. Oamenii nu. Ei nu percep acest miros.
Am "pipait" spatiul din camera. Mustatile nu erau atinse. Adica era destul de larg. Dar parca era si stramt... Sub pat ... orificul din boxa ... deschizatura sifonierului ... Ce-as mai fi vrut acolo ...

N-am reusit sa observ prea multe caci s-au trezit si ceilalti.

Toata lumea era cu ochii pe mine .
Ce fac ... cat de frumoasa sunt ... cat de scumpa sunt ...

Sincer mi-era putin fomica.
"Miu ! Miu! " , le-am aratat ca vreau ceva .
Si fara sa gandesc prea mult :
"Tcirip !" , mai muzical , mai prietenesc.
Am considerat ca trebuie sa-l folosesc mai des pe acest tcirip . Pana in ziua de azi cred ca l-am folosit de 1000 de ori.

Ziua incepea !
Dupa gustarica , rasplata prin mangaiere ca "am papat tot" .
Si-apoi la joaca !
Erau atat de caraghiosi cu totii : V , D si Buni. Fiecare avea in mana cate ceva : un snur, o sforicica . Fluturau care - incolo. Nu puteam sa ma decid cu ce sa incep. Sa le fac pe plac am alergat dupa toate. Oricum si mie-mi placea sa alerg intr-una.
S-a scuturat , zdranganit si rostogolit cam tot ce se putea din casa.
V si D au  disparut la un moment dat (pentru putin timp) ca sa-mi aduca o jucarie soricel .
Prima jucarie cumparata.

Cea mai tare joaca pe care am avut-o (cea mai tare din punctul meu de vedere) a fost vanatoarea degetelelor. Si a mainilor. Am dat autografe cum , cred ca nu a dat nimeni  (la o varsta atat de mica !).Destul de multa vreme ...
Nu eu i-am pus ! Ei au ales.
Un amalgam de jocuri pot spune ca a fost prima zi.
Si oricum trebuia vazut si ce pot ei.
Ce stiu sa ofere. Si sa ceara.
La un singur lucru m-au pacalit !
Medicament.
Mi-au dat calciu. Doar o data au putut sa-mi dea.
Restul ... restul va zic dupa-aceea.



Fii pozitiv !
Alege viata !

Un comentariu: