Like

joi, 31 iulie 2014

Kitty, Maya - 3 (primul somn acasa)

Kitty.
Acesta este numele meu.
Mi-a placut .
Scurt , usor de retinut.
Desigur ca nu l-au nimerit pe cel anterior , dar nu-l stiam decat eu si nu m-am deranjat sa-l spun pe litere.
E bine !  E un nume frumos , mai ales ca-l voi purta mereu de azi inainte. 
Si mi-l spun cu atat de multa caldura !
E clar ! s-au documentat ceva despre cum sa te comporti la prima intalnire.
Miu ! Miu! Miu! raspund si eu de acolo din bratele lui D. Ma uitam , curioasa pe drumul catre ... catre ce oare ?
Mi-amintesc ... era cald afara , soare , era vara ( acum stiu ! deoarece am simtit si temperaturi mai joase , am vazut zapada ! se numeste iarna ). I-am auzit ca data era 8.8 .
Prima vizita a fost la doctor . Catre el ne indreptam. Era de inteles ca era necesar sa fiu consultata , deparazitata , mai apoi vaccinata si sa-mi faca un carnet de sanatate.
Observatiile doctorului  privitoare la varsta , dentitie , aspect au fost notate cu 10+. Eram ok.
" E frumoasa ! ", a spus doctorul .
" Are vreo doua luni  " (asa cum stiam si eu) .
" Felicitari ! "
Si am plecat. Va dati seama cat de nerabdatoare eram sa ajung odata acasa. ACASA.Sa ma odihnesc. Ca tare mi se facuse somn.
Ce ? O pisi doarme in jur de 17 - 18 ore pe zi. Iar o pisi mica doarme mai mult decat cea adulta. Doar crestem , nu ?!
Acasa !
Am ajuns acasa. Nerabdatoare si curioasa sa explorez  totul nici n-am observat-o pe Buni' , cea care este asistenta mea personala peste zi. Eram prea preocupata de teritoriul meu cel nou. De mirosuri , de energiile din casa , descoperirea vre-unui semen ? Jucarii ? Usi inchise? Iarba-matei ? 
Nord ?  
Sud ? 
Est ? 
Vest ?


 " Am ametit ... 
E bineeee ... 
Toate par perrrrfecte ... 
Purrr ! Purrr ! torc de placere . 
Pun mai tarziu stampile peste tot ... 
Totul este al meu ... al ... meu ...
Purrr! Purrr!" 





Fii pozitiv !
Alege viata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu