Like

sâmbătă, 26 iulie 2014

Primii 2 ani si 7luni. Cu Kitty. Si Maya. Poveste.

Se presupune ca exista niste conexiuni reale intre oameni si animale; chiar legaturi telepatice.

Asa am putut sa-mi conving stapana sa puna mana si sa povesteasca ce-i transmit eu.
Asa.
Telepatic.
Ca doar ce altceva o mobilizeaza pe ea sa cerceteze, sa adune informatii si sa spuna tuturor despre mine?

Lumea mea este mica ... si nu pot discuta decat cu Maya , prietena mea de apartament.
Si cat de greu m-am acomodat cu ea ...
Cand a fost adoptata , de pe strada, dupa castrare si dupa o bine-inteleasa evaluare medicala , mi s-a cam impus convietuirea cu ea. Ce era sa fac?
A stat cam mult in carantina , in balcon. Mai mult de o saptamana , cum se zice. 2 luni. Din februarie pana prin aprilie. Oricat s-a incercat apropierea noastra, teama ei ( deosebita ) fata de oameni si fata de mine (stiu , acum , ca si fata de alte feline ) , o facea sa scuipe si sa maraie atat de tare si mult , incat si eu ii raspundeam la fel. La fel de mult si de tare. Cine mai avea curaj sa ne puna fata in fata? Eu nu m-as fi lasat mai prejos. Ea a venit aici. Eu ERAM aici !
Cu toate astea ii stiam mirosul. Si ea pe-al meu .
Stapana mea, V , o gasise la serviciul ei , mai demult , slaba , gestanta si tare infometata.
Ce nu mancam eu, ca am fost foarte mofturoasa, ii ducea ei, si mai apoi si puilor ei.
Si am tot facut schimb de mirosuri pana cand cei doi pui ai ei, Kira si Kiki au fost adoptati.
Prin tanti Cristina.
Imediat dupa aceea V a luat-o acasa.
Acasa la MINE!
Cum puteam sa inghit treaba asta? Chiar daca studiile indica faptul ca femelele sunt mai predisuse sa stea cu feline inrudite cu ele decat cu altele de pe alta linie (canine, spre exemplu ) si spre deosebire de masculi , ce nu pot suferi pe altii langa ei , cum sa-mi impart eu teritoriul cu ea?
Dar daca asa s-a vrut ?!
Asa s-a facut !
Etapa cu mirosul era ca si facuta.
Urmatoarea etapa ,cu intalnitul a fost mai greoaie. Mai ales ca pana atunci teritoriul meu era mai intins. Cu marimea balconului ! Nu reprezenta prea mult, dar imi apartinea ! S-a tinut usa de la balcon intre-deschisa sa ne putem apropria ceva mai mult , sub atenta supraveghere. A lui V. Ea s-a ocupat.
Ne-a facut schimb de paturici , ne-a oferit aceeasi atentie. Ne-a laudat la fel , cand ne comportam civilizat. Numai sa ne intelegem.

Nu pot uita cum se sclifosea dimineata la ora 4, ca vroia si ea in camera ...
Ma trezea din somn!
Nu cred ca-i era frig, ca doar a avut o garsoniera din lemn, special facuta pentru ea. Izolata , cu acoperis si bancheta de stat, cu prispa ...V se trezea la ora aia si cu ochii carpiti de somn , imediat mergea sa vada ce vrea. Bine-inteles ca si eu ma trezeam ! Si urmaream tot! Daca se purta cu ea altfel decat vazusem pana atunci? Daca era ceva special intre ele? Trebuia sa fiu sigura. Si-intradevar nu a rasfatat-o pe Maya , ca sa-i arate cat de mult o protejeaza. Ca asa m-ar fi ofensat pe mine . Si m-ar fi facut sa nu o suport . Deloc si niciodata.

Asa ca a durat ceva timp pana cand V si D au stabilit ca putem sa ne cunoastem pe deplin .Dupa cum spuneam 2 luni.
Ne-am incaierat putin la inceput, asa din joaca, sa ne demonstram abilitatile, sa ne stabilim ierarhia.
Am dominat eu in cele din urma.
Eu sunt SEFA.
Si sunt mai mica decat ea ca varsta. Eu am trei ani si trei luni. Ea are , credem cu totii (eu , V , D si Buni') ca are vreo 7 ani, acum.
Si ... au trecut 2 ani si 7 luni de convietuire...
Nu stam una langa cealalta , sa ne incalzim si sa toarcem fericite, asa cum si-ar dori toti (V,D si Buni').
Ne intelegem , ne plimbam prin toata casa fara se ne suparam, ne respectam tabieturile, locurile noastre preferate, chiar mai copiem una de la alta cate ceva.

Acum , sincer , imi doresc sa leg si alte prietenii , sa cunosc si alte stiluri de viata...
Chiar mi-ar place si intruniri , intre noi , felinele de apartament, asa cum am vazut la TV.
Intruniri intr-o zona neutra , nici la mine, nici la tine, caci ne-am apara desigur teritoriile ; undeva neutru, alaturi de stapanii nostri ; sa ne vedem , sa impartasim impresii , diete de slabit...







Fii pozitiv !
Alege viata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu