Like

sâmbătă, 4 octombrie 2014

Kitty, Maya - 7- cum sa devii invizibil(a)

Din instinct am stiut ca V si D vin acasa.
Dupa cum am zis.
Telepatia.
M-am trezit si m-am infiintat in fata usii magice.Usa dupa care de dimineata au disparut cei doi.
O surpriza placuta pentru ei. Erau de-acum intampinati la usa (si pe Maya am invatat-o ulterior...).

"Ce face fetita ?
Iubirea mea! "
Pupaturi , tinut in brate , mangaieri si <ceva> pentru fetita .
Mancarica uscata , cel mai bun model de pe piata , tipul special creat pentru varsta mea.
Am adulmecat , am pipait ... am gustat ...
Super ...
Si fiindca ora mea de masa (de seara) a coincis cu a lor (a lui V si D) , am luat cina impreuna .
Cred ca special au incercat sa avem acceasi ora de masa : sa nu incep sa cersesc mancare . 
Eu nu am fost si nici nu sunt o pofticioasa , asa incat nu le-as fi stricat seara ... !
Insa mi-a placut : fiecare cu felurile sale de mancare , cu farfuriile sale .... :) (mai ales V :) ).

Mi s-a parut stupid , in schimb , sa creada ca o sa dau  mancare pe jos !
Chiar daca este indicat sa se protejeze cu un servet sau ziar , de ce tocmai mie sa-mi face una ca asta ?  Care dintotdeauna am fost o finuta ?
Altadata nu s-a mai repetat.
Bine ca nu mi-a pus si babetica !


Le-am aratat apoi ca sunt agila , ca-mi plac inaltimile , ca sunt "cataratoare" .
Exista si tipul de pisi ce sunt numite "taratoare" , deoarece ele aleg sa stea mai mult pe jos ,  ascunse , culcusite prin diverse locuri . Nu de teama , ci pentru ca asa sunt ele.

Le-am mai aratat ca , asa micuta , am reusit sa ma urc la nivelul superior al centrului de joaca! 
Everest pentru mine!


Existau si alti "munti" prin casa.
Mai ales unul  , tare sus , pe varful sifonier.
Cu trei creste: ii zic Vf.Vitrina 1-2-3.

"Cat de curand voi ajunge acolo.
Voi pune eticheta : pe aici nu se trece!"
 



Le-am aratat sa stiu sa ma joc cu snurul si ca stiu sa ma camuflez .

Da! Sa ma camuflez!
Intr-o cutie transparenta . Devin transparenta ca si cutia ....

Reteta 
Se pun in cutie mai intai ghetutele , apoi capul ; se scoate piciorul ; oricare ; se pune la loc ; se scoate apoi capul ; rasturnare 1 data ;  se scoate codita ; se tine ; se scoate a doua oara piciorul ; si celalat .... se pune totul la loc ; concentrare ... concentraaareee ... la maxiiiimmmmm ...


Dar va jur  ! am reusit pana la urma . Am devenit invizibila !
Pana cand mi-au adus medicamentul ... Si anume : calciu . Calciu de copii mici. In sticluta ...
Mi-a mirosit mie ceva ...
Ceva ce deunazi m-a deranjat !
Am vazut cu au luat seringa .
Cum au incarcat-o , cum tip-til catre mine ...
Poate catre altcineva ...
Eu eram pa! Departe !
Au ajuns la mine .In camera cealalta .
8 m mai incolo !
Ton linistitor : "Kitty ! Kitty!" 
M-au adus mai aproape de seriga.
Cu forta. 
Au apasat ...
Au apasat degeaba ! Administrarea au facut-o covorului.
Ca saracu si el avea nevoie de calciu. La cat il piaptana V , saracu' , ramane fara vitamine si minerale ...
Atunci ... m-au tinut mai bine ...
Pozitie laterala !
Ce ?  credeti ca lateral nu se dau autografe ? In fata unui autograf oricine ramane miscat !
Sau nemiscat ?!
Au recurs la masaj.
Relaxare ...
Liniste ...
Am inceput sa plutesc ... sa pluteeesc ...

"Purrr ! Purrr !
Torc ! 
Torc !
Ma simt bine ! 
Ce gust ciudat .
Torc!
Ptiu! 
Ce GUST ciu-dat !!!!"

Asa m-au pacalit intaia oara ...
 

Fii Pozitiv !
Alege viata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu